Настава другим очима

Уобичајен

Историјска секција

 

Свако има нешто у чему се проналази. Волим много тога и школа ми није мрска, али некако омиљен предмет ми је историја.

Моја радозналост и жеља да историјске чињенице савладам више него што ми уџбеник дозвољава појавила се још у трећем разреду основне школе, када сам из природе и друштва учио о Првом светском рату. Један од безброј других разлога зашто волим историју јер ми она открива како је свет пре изгледао, што мене много занима. Првенствено волим да учим о прошлости Србије. Интересује ме како су људи пре живели,  са ким су ратовали и слично. Наравно, да ме занимају и владари. Посебно ме је опчинио један од њих, по мени јако значајан за будћност Србије, цар Стефан Урош – Душан Силни. Он је успео да Србију унапреди на свим нивоима када је 1346. Године крунисан за цара.

Када порастем волео бих да будем политичар, а за такав посао познавање историје је неопходно. Наравно, и када би ми се жеља променила, и даље бих вредно учио историју.

 

 

Атанасије Т.  VI-3

Постави коментар

Ово веб место користи Акисмет како би смањило непожељне. Сазнајте како се ваши коментари обрађују.